28. april 2011

DRITTUNGER

Å være russ er super gøy, helt sant, kors på halsen og alt det der. Ikke for å bli helt sentimental her, men det er når en voksen person eller heller mest en lærer, kommenterer det å være russ, at jeg føler meg som den største drittungen. En går rundt i gangen med rød snekkerbukse og en lærer sier; så store dåkk har blitt, russ og greier... Vi hørtes mer ut som små unger som akkurat har lært seg forskjellen på høyre og venstre, små snørrunger som passer bedre inn i barnehagen. Så da passer det fint at jeg har fått meg en ny kompis, hun heter Dorthea Kornelia. Hun ble forhatet og iskaldt avvist av Fjerten (medruss), da hun dukket opp i en kinderpakke. Noe som medførte at denne medrussen ikke klarte knuten... Dorthe Kornelia var rett og slett for innviklet til å bygges på 5 minutter.

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Men fjerten er glad i Dorthea Kornelia for det om <3 I mitt hjerte for alltid lizm..

    SvarSlett
  3. Det e godt!! Den ser jo tross alt ganske bra ut her kor den står på pulten. (Ja du glemme vell ikkje denne krise traumatiske opplevelsen med det første)

    SvarSlett