10. mai 2011

TERRORliste

Ok, skolen våres jobber kanskje med å lage et trygt og godt miljø på skolen. Det er flott (mye annet i skolesystemet de kunne ha prioritert). Derfor finnes det INGEN terrorliste på denne skolen. Så selv om skolen vil lage det trygt og behagelig, betyr det ikke at andre kan lage litt spenning på skolen. Utspekulerte Rødhete tar initiativ og har laget en egen :D


Terrorliste:

1. Sondre (3.vgs st. Olav) pga. en motkjemper mot gingere

2. Gjertrud (2SF) pga. beinsparking i fjese (Ja burde ha tenkt seg om en gang før hun gjorde det)

3. Camilla (3SF) pga. grusom synging i timen (forstyrer ikke bare arbeidsgleden men dreper også musikkgleden)

4. Martine (1MDD) pga. måtte hjelpe henne å tørke gulv for hånd (etter hun selv hadde sølt) (positiv til ginger, altså unngå de verste senarioene mot henne!)

5. Stian (3MDM) pga. lage aldri offisiel terrorliste!!!!

6. Anna H. A. (3.vgs st.Olav) pga. unaturlig hvite tenner. 

7. Sondre (3.vgs st. Olav) pga. en motkjemper mot gingeres eksistens (bruk gjerne de verste senarioene mot ham!)

8 Fartein (ungdomskole) pga. lillebror. 

9. Anne Lene (3.vgs Tryggheim) pga. har engle hår (fine krøller) (vakker sjel, altså unngå de verste senarioene mot henne!)

10. Lise Lotte (3.vgs Jåttå) pga. er en Sørdal (det går fint, hun overlever de verste senarioene, hun er tross alt en Sørdal)

11. Njål (arbeid) *

12. Peder (barnehageonkel) *

13. Martine (1MDD) * (positiv til ginger, altså unngå de verste senarioene mot henne!)

14. Tone (? venn av de andre med *) *

15.Vemund (køben) pga. storebror

16. Marte (Oslo, søskenbarn) pga. gav barnet sitt feil navn (forvekslet en r med en v og l, slik at det ble Ingrid istedet for Ingvild)

17. Susann (3SF) pga. drikker cola

18. Ingvild (3.vgs st.Olav) pga. hermer etter mitt navn.

19. Lisa (3.vgs Jåttå) pga. synger for fint (for tonedøve som meg til å gremmes over egen sangstemme)

20. Lise Lotte (3.vgs Jåttå) pga. har kjæreste (ikke noe i mot kjæresten, veldig koselig altså)

21. Even (barnehageonkel) pga. tror Canon er bedre en Nikon (han tar feil.)

22. Sondre (3.vgs st.Olav) ...

* pga. spionering på russen under landstreffet.


obs. personer uten skole, men klassenavn går på Vågen!

13 kommentarer:

  1. haha , martine tåle di værste senarioene ! u e tråsalt mann :D

    SvarSlett
  2. Yeeess takk for tipse!!! for revurdere den parangtesen då :D

    SvarSlett
  3. * pga. spionering på russen under landstreffet..

    Haha =P Koss de gjorde d?

    SvarSlett
  4. eg kan røpe noen stikkord: bil + bensinstasjonen få meter fra landstreffet. Detaljene kan du jo få fra de sjøl!

    SvarSlett
  5. Glemte du ikke:

    22. Sondre (3.vgs st. Olav) ?

    SvarSlett
  6. Flaks at eg ikkje e vgs elev, då e eg immun! Mn d e bare synd du ikkje har forstått ka som e merket... mn som eg sa D60 e i huset. og D7000 e bra, mn Canon e tingen. :P

    SvarSlett
  7. Konrad: når du nevne det så gjorde eg i bunn og grunn det. Derfor e det jammen fint at du påpeke denne feilen og vil rette opp i denne påklagelige feilen med en eneste gang ;)

    Even: ikkje ver sikker på at du e immun, men vist det får deg til å sove godt om natta! akkurat mitt poeng totalt missforstått ke den rette tingen e!! (så kan vell eg innrømma at ditt Canon ikkje e så verst..)

    SvarSlett
  8. Å hjølpes mæ!!
    Hva kan vi forvente? Kidnapping? Bakholdsangrep?
    Jeg skaffer meg en livvakt.

    SvarSlett
  9. Savne litt presisjon her... Det e 3 stk. som hette Sondre på vg3 på St. Olav, men likavel ane det meg at du ikkje e interessert i di 2 andre, eller hur?

    btw, canon sine prosumer-modeller, for ikkje å snakka om objektiver, e judith så fleindigg!

    SvarSlett
  10. Marte her har du kommet frem til noen få muligheter. Mye mulig og ville definitiv skaffet livvakt!! Kidnapping av barn under 18år er en noe som en ikke skal se bort fra. Bare slik at dere er litt forberedt...

    Beklage at ting ble litt uklart her. Ja du har helt rett svært lite i de to andre, kjenne faktsik bare en på St.Olav. Så de skulle ver klart.
    Kanskje. Men det betyr forsatt ikkje at Canon e tingen. Ps. ke e fleindigg e ke har Judith me dette å gjør?

    SvarSlett
  11. Altså, 7Den banka oppløsningen på ditt kamera! + ISO-støyen åg sikkert, så ikkje kom her å kom her.

    SvarSlett
  12. ey. sikker på at det va du som ikkje hadda stilt inn resolutionen feil?!?!? for eg e sikker på at min sin kamera oppløsning e i sin skjønneste orden med den beste kvalitet!!! ISO kan faktisk ver positivt. kanskje du som ikkje e åpen for nye kunsteristiske bilder?!?!?!?

    SvarSlett
  13. Eg e ikkje sikker på om d e d du har, men går ut fra at d e D90... sjekk denne linken og la tallene tala for seg sjøl:

    http://www.camera-catalog.com/compares/popular/canon_eos_7d_vs_nikon_d90

    legg merke te di viktige tingene. som f.eks:
    Body Material
    Effective Sensor Resolution (ikkje at d nødvendigvis gir bedre bildekvalitet)
    Color Depth
    Light Sensitivity
    Min Shutter Speed
    (Video Max Resolution. om d e viktig for deg)
    Viewfinder Field Coverage
    Battery Capacity (her vinne for ein gang skyld nikon såvidt)
    Continuous Shooting Speed

    I rest my case...

    SvarSlett