13. mai 2011

Torsdagsfisken

 Dagens glalaksnyhet: Blogger oppe og går :D Derfor er dere så heldige å få to dager på en dag..
I går var inntett unntak: det ble mer vårrengjøring. Første glasild blir delt ut. Mmmm kryddra sild delikat.
 Den andre silden går til Gjertrud. Var så heldig å få gogjøre seg i et døgn. Akkurat da den smaker perfekt... har jeg hørt...
 sjekker ut etoritoriumet til nr 2. på listen. Her på jobb. Ser skremmende glad ut. Et tegn på at silden aldri ble funnet. Hun så bare talva (bilde lenger oppe) og trudde truslene var tomme.. Den gang ei.
 Utdelingen fortsetter. Her skal reker, hode og markell deles ut. Ja dere ser blod helt nede til høyre. Anne Emilie fikk et kikk og hode ble knekt med bare hender, ville holdt meg unna de kikka, kan være skumle til tider.
Kvelden ble avsluttet hos Sofie med klassegrillekosekveld. Vist noen av dere som fikk gave av meg i går ønsker å gi noe tilbake, tar jeg gladelig i mot en hengekøye, som nå står høyt oppe på ønskelisten. (Kan være lurt, ved tanke på deres egne helser og min terrorliste hohoho)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar