12. mai 2011

bare litt hverdagsbilder

 Typisk skoledag i disse dager. Kos helt til isen blir tatt av vinden (ukult) og tegning i atlieet :)
Følgte en person fra første etasje til fjerde etasje, Mr. Rosbach var den heldige. Pepptalk og vann i tredje etasje før siste innspurt. Gevinst for jobben følgte med :D 


Chill i gangen. Fjerten og Rødhette fant ut at de skulle ha vannkrig. Jeg var så heldig og fikk nye venner som hjalp meg i krigen. Uansett hadde jeg uflaks, vanngeværet mitt var ødelagt og må innrømme nederlag. Ja jeg tapte.

Første bilde demonstrerer Anne Lene og jeg som ikke helt klarte og bestemme oss for hvor vi skulle kjøre. Dette endte opp med en spontan knute: kjøre ti ganger i rundkjøring.(Litt usikker på om det faktisk er en knute, men men.)Vi kjørte i beste kjøretid, køen ble lang :D Vi endte opp i Sandnes, hvor vi erfarte Anne Lenes første krasj som billist. Alle lever, ingen hardt skadet, bilen i beste behold, litt skjelven Anne Lene som håndhilste og gratulerte den som kjørte på henne, etter at vi hadde sjekket ut skadene. Anne Lenes: litt støv, muligens et litt mørkere området. Han som kjørte på: bulk. Men det gikk fint, han hadde dress og kræsja et par ganger før så det gikk så bra så. Siste bilde prøvde noen klær i butikken med stor blitz!

Kvelden endte opp hos nr 21. på terror lista. Viktig å late som en er på godsida, slik at en kan finne alle mulige innbruddsveier eller svake punkt ;) Her ble det servert vafler sammen med Øystein. KOS!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar