11. mai 2011

Kiddnappingsdagen.

Dagen i dag begynte treigt, men fikk en rask stigning. Først jakta vi på noen idioter som kasta egg fra 4.etasje, som ikke var russ en gang. Ulurt. Siden det er kiddnappingsdag og jeg har ingen bil å kjøre med, endte vi opp med å kiddnappe et par ofre, hvor vi festet dem med strips til lyktestolpe, sånn sirka rett utenfor skolens området. Trenger kanskje ikke å nevne at vann var med i bilde, men nevner det alike vell slik at det ikke skal være noe uklart her.


Jeg sjekker ut noen fra min terrorliste; viktig å kjenne sine fienders vaner og steder de pleier å gå!

             
Jenta som står på min terrorliste nr 4 og 13, Martine, får kjenne på hvordan å være min fiende ;)     (ja helt sant, rektors kontor / vindu er rett ved siden av og han kom ikke ut som en reddene ridder!)  
   
Andre småkids som får gjennomgå.


Lyktestolpestrips-ofrene :D Ganske fornøyd med dagens fangst ja!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar